FANDOM

Byakugō no In
Byakugō no In
Nazwy
Japoński 百豪の印
Rōmaji Byakugō no In
Angielski Strength of a Hundred Seal
Polski Pieczęć Siły Stu
Debiut
Manga Tom 17, Rozdział 153
Anime Odcinek 88
Film Film
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Nareszcie jakieś starcie! Jōnini kontra Genini! Rozpoczyna się wielki turniej w Wiosce Liścia!
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Klasyfikacja Fūinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Pochodzenie Jutsu
Katsuyu: Mōryōjika

Infūin: Kai
Ninpō Sōzō Saisei — Byakugō no Jutsu
Sōzō Saisei

Użytkownicy
Mito Uzumaki

Sakura Haruno
Tsunade Senju

Pieczęć została opracowana przez Tsunade, która uchodzi za szczyt kontroli czakry. Przechowywała przez długi okres czasu w określonym miejscu na ciele - zazwyczaj czoło - użytkownik tworzy pieczęć, która przejawia się w formie rombu - jako oznakowanie. Po pieczęci powstaje już imponująca kontrola czakry użytkownik pozwala im wykonywać techniki bez utraty energii. Po uwolnieniu, pieczęć albo rozłożona na twarzy lub owija się wokół całego ciała. Przechowywana czakra zostaje uwolniona z ciała, znacznie wzmacniając ich techniki medyczne i siłę fizyczną.

Ta pieczęć jest również bezpośrednia w związku Katsuyu, przywołana zarówno wśród jego użytkowników. Jak ślimak zauważa, to jest bezpośrednie związane i wspierane przez pieczęć. Tsunade wykorzystuje część czakry pieczęci do utrzymania młodzieńczego wyglądu.

Ciekawostki

  • Zapisane jest jako '白毫', byakugō Urna "oznacza" (dosł. "drobne białe włosy"), które jest biały, wir, cienkiej sierści na czole Buddy, reprezentowane w sztuce przez spiralę lub kropki, a nawet klejnot lub perłowy. Reprezentuje trzecie oko, które pozwala zobaczyć przeszłość świata doczesnego i do boskiego świata.
  • Mito Uzumaki miała podobne oznaczenia na czole. Podczas Siła Stu Seal wydaje się być wzorowany na tym pod względem wyglądu, jest obecnie nieznane, jeśli jej jest również siła stu Seal.
  • Sakura spędziła trzy lata przechowując czakrę do otworzenia pieczęci, pierwszy uczeń Tsunade, Shizune, zauważyła, że nawet ona nie była w stanie osiągnąć ze względu na wymagany poziom kontroli czakry.
  • W rozdziałach opublikowanych w Shonen Jump, pieczęć początkowo zidentyfikowano jako "Biała Siła Seal" (白豪 の 印, Byakugō bez in). Został rozwiązany w wersji tankōbon.