FANDOM

"Czwartego walka na śmierć i życie"
PoprzedniNastępny
Rozdział 502
Informacje
Japoński 四代目の死闘!!
Rōmaji Yondaime no Shitō!!
Angielski The Fourth's Battle to the Death!!
Polski Czwartego walka na śmierć i życie
Rozdział 502
Tom Tom 53
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Odliczanie
Anime Odcinek 248
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Hiraishin: Dōrai

Hiraishin — Ni no Dan

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Czwartego walka na śmierć i życie" (四代目の死闘!!, Yondaime no Shitō!!) jest 502. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Tobi idzie w kierunku Konohagakure, kilka osób wyczuło obecność Kyūbiego, w tym Kakashi, Trzeci Hokage i Itachi. Zamaskowany mężczyzna przywołuje lisa powodując chaos. Trzeci organizuje wioskę do walki z lisem, zastanawia się jak złamał pieczęć Kushiny, mimo środków ostrożności. Minato przybywa do osady, na monument Hokage. Spowodował, że Kyūbi wyczuł jego obecność i zaatakował go Kulą ogoniastej bestii. Czwarty Hokage wysłał kulę poza osadę za pomocą jutsu czasoprzestrzenną. Wówczas Minato zostaje zaatakowany przez Tobiego, który próbuje wysłać Namikaze do innego wymiaru. Czwarty szybko ucieka za pomocą żółtego błysku. Uświadamia sobie, że siła i wiedza jest nietypowa. Pyta się zamaskowanego mężczyznę czy jest Madarą Uchihą, ale szybko stwierdza, że jest to niemożliwe, ponieważ Madara nie żyje. Tobi spekuluje na ten temat. Minato stwierdza, że z najwyższym jutsu i jego zdolnościami do kontrolowania Kyūbiego, Tobi jest zbyt niebezpieczny, aby pozostawić go przy życiu. Walka sprowadza się do prędkości. Biegną ku sobie, Minato rzuca Latającego Złotego Pioruna Kunaia, który przelatuje przez Tobiego. Następnie Czwarty tworzy Rasengana. Zamaskowany mężczyzna łapie Namikaze za koszulę z myślą, iż zwyciężył, lecz wtedy Czwarty uderza go Rasenganem.

Występujące postacie