FANDOM

"Powstrzymać Nagato"
PoprzedniNastępny
Rozdział 551
Informacje
Japoński 長門を止めろ!!
Rōmaji Nagato o Tomero!!
Angielski Stop Nagato!!
Polski Powstrzymać Nagato
Rozdział 551
Tom Tom 58
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Anime Odcinek 299
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Yasaka no Magatama
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.
Drużyny
Brak w tym rozdziale.

"Powstrzymać Nagato" (長門を止めろ!!, Nagato o Tomero!!) jest 551. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

W czasie gdy Nagato stara się wyciągnąć duszę z Naruto, ten orientuje się, że Nagato skupia całą moc Paina. Chłopak pyta się go, jak działa owa technika, jednakże szybko spostrzega, że ninja jest całkowicie kontrolowany. Próbuje uciec poprzez zaatakowanie opanowanego mężczyzny Rasenganem, który, ku zdziwieniu Uzumakiego, zostaje wchłonięty. B rusza, by pomóc Naruto, ale Nagato widzi nadchodzący atak i unieruchamia B. Nim mężczyźnie udaje się pozbawić Naruto duszy i zabić B, Itachi ratuje ich swoim niekompletnym Susanoo. Kabuto przypomina wtedy, że ma jeszcze jedną osobę do schwytania, przez co Nagato wykonuje na całej trójce Chibaku Tensei. Naruto przypomina sobie tę technikę i informuje o tym swoich towarzyszy. Itachi odkrywa jej słabość i mówi pozostałym, by użyli swoich najsilniejszych długodystansowych ataków. Gdy tylko sfera zostaje zniszczona, Uchiha rani Nagato Mieczem Totsuki, co powoduje, że ninja odzyskuje kontrolę nad swoim ciałem. Kiedy Itachi kończy związywać Nagato, mówi mu, że jeśli ma coś jeszcze do powiedzenia, to jest to ostatnia szansa. Nagato mówi Naruto, że to on jest trzecią, ostatnią częścią spuścizny Jirayi - którego historia była idealna, jego zaś - nipowodzeniem. Prosi go również, by uczynił swoją historię idealną, tak aby zapomniano o jego własnej.

Występujące postacie