FANDOM

Tenseigan Chakura Mōdo
Tenseigan Chakura Mōdo
Nazwy
Japoński 転生眼チャクラモード
Rōmaji Tenseigan Chakura Mōdo
Angielski Tenseigan Chakra Mode
Polski Tryb Czakry Oka Odrodzenia
Debiut
Powieść Ostatni
Film Ostatni
Występuje w Film i gra
Informacje
Klasyfikacja Tenseigan Kekkei Genkai, Ninjutsu, Dōjutsu
Klasa Uzupełniająca
Jutsu Macierzyste Chakura Hōshutsu
Użytkownicy
Toneri Ōtsutsuki

Tenseigan Chakura Mōdo jest wzbogaconą transformacją unikalną dla tych, którzy posiadają Tenseigana

Wygląd

Gdy Toneri aktywuje ten tryb, uzyskuje szarą czakrę z sześcioma znakami magatamy na jego kołnierzu, ciemne oznaki na jego brwiach i dolnej powieki oraz pojedynczy róg w kształce Kaguyi, który rozciąga się od czoła. Osłona nieustannie emituje migocząc czakrą, a jego ubranie i włosy ciągle unoszą się w górę jakby wpadały w silny wiatr.

Atrybuty

Ten tryb jest uważany na równi z senjutsu Kyūbi Chakura Mōdo Naruto Uzumakiego. Po aktywaniu tej postaci użytkownik uzyskuje dostęp do Gudōdamy, a Toneri wykazywał zdolność do powiększenia swojej mocy, napełniając czakrą, przekształcając ją w świecące niebieskie kule. Oprócz ukształtowania ich w tarcze i podział na mniejsze orbity, aby rozpocząć szybkie ataki zaporowe, był także w stanie przeształcić pojedynczą kulę w zdobną klatkę, którą wykorzystuje do uwięzienia Hinatę Hyūga podczas walki z Naruto. Gudōdama wykorzystywana była także w technikach Ginrin Tensei Baku i Kinrin Tensei Baku, których użył do stworzenia niewiarogodnie potężnego srebrnego tajfuntu, który zatarł skorupę księżyca i ogromny złoty miecz, który ciął księżyc na pół.